WinWinJob
  • Vyber si šéfa
  • Jak to funguje
  • Jsi šéf?
  • Zaregistruj se
Přihlásit
WinWinJob
  • Vyber si šéfa
  • Jak to funguje
  • Jsi šéf?
  • Zaregistruj se
Přihlásit
Přihlásit
Domů

Podmínky užívání WinWinJob

1. Kdo provozuje WinWinJob a pro koho?

1.1. Provozovatelem platformy WinWinJob je česká společnost Win Win Job, s.r.o., se sídlem Prvního pluku 347/12a, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO: 04426517, zapsaná v obchodním rejstříku u Městského soudu v Praze pod zn. C 247509. O ní budeme v těchto podmínkách užívání našich služeb prostřednictvím platformy WinWinJob (podmínky užívání) mluvit jako o nás v první osobě množného čísla.

1.2. Námi poskytované služby používáte jako naši partneři Vy. Budeme proto v této souvislosti v podmínkách užívání mluvit o Vás a budeme Vás oslovovat v druhé osobě množného čísla.

2. K čemu slouží tyto podmínky užívání?

2.1. Podmínky užívání stanoví Vaše i naše povinnosti a oprávnění, které přijímáte tím, že naše služby používáte prostřednictvím uživatelského účtu na platformě WinWinJob. Souhlas s podmínkami užívání dáváte založením a používáním uživatelského účtu.

3. Jak funguje WinWinJob?

3.1. Naše služby spočívají v provozování platformy WinWinJob dostupné na stránce www.winwinjob.cz (platforma), propojující dvě strany pracovního trhu - těch, kteří práci hledají (uchazeče) s těmi, kteří práci nabízí (šéfy). Pomocí naší platformy následně propojíme šéfy s uchazeči, kteří mají největší šanci na vzájemné porozumění. Používáme k tomu naši unikátní diagnostickou WinWin metodu, která porovnává hodnoty obou stran.

3.2. Abyste mohli jako uchazeči i jako šéfové používat WinWinJob v plném rozsahu služby, je potřeba se zaregistrovat, založit si uživatelský účet, vytvořit si osobní prezentaci a zadat kritéria hledání či nabídky práce. Vytvoření osobní prezentace je spojeno s popisem osobních preferencí, hodnot a postojů prostřednictvím vlastní diagnostické WinWin metody.

3.3. Při registraci si zvolíte přihlašovací jméno a heslo. Heslo jste povinni držet v tajnosti a nikomu jej nemůžete sdělovat. Pokud byste heslo zapomněli, pomůžeme Vám jej obnovit na základě odeslání žádosti o obnovu hesla.

WinWinJob pro uchazeče

3.4. Smlouva mezi námi a Vámi jako uchazeči vzniká potvrzením o založení Vašeho uživatelského účtu, které Vám zašleme na e-mail.

3.5. Po založení Vašeho uživatelského účtu můžete jako uchazeči procházet osobní profily a nabídky šéfů, porovnávat Vaši vzájemnou shodu a komunikovat s nimi.

3.6. Jako uchazečům Vám poskytujeme naše služby bez poplatku.

WinWinJob pro šéfy

3.7. Pro využití našich služeb je třeba si objednat předplatné. Předplatné si můžete vybrat podle nabídek předplatného v portálu. Vybrané předplatné se Vám objeví ve shrnutí Vaší objednávky. Smlouva mezi námi a Vámi v postavení šéfa vzniká potvrzením Vaší objednávky předplatného, které Vám zašleme na e-mail.

3.8. Po založení Vašeho uživatelského účtu a objednávce předplatného můžete zveřejnit své pracovní nabídky a s uchazeči, kteří Vás osloví, porovnat Vaši vzájemnou shodu a navázat s nimi kontakt a třeba i úspěšnou spolupráci.

3.9. Cena za předplatné se platí předem, vždy na začátku zvoleného období (měsíc nebo rok). Stanovenou cenu předplatného lze zaplatit úhradou převodem z bankovního účtu na základě faktury, nebo pomocí akceptovaných platebních karet či platebních služeb Apple Pay a Google Pay. Předplatné se automaticky prodlužuje na stejné předem sjednané období. Pokud je placené pomocí platebních karet či platebních služeb Apple Pay a Google Pay, budou platby prováděné automaticky, dokud smlouvu s námi nevypovíte (neukončíte). Chápeme, že někdy může každý zapomenout platbu zaplatit. Pokud nezaplatíte za předplatné v termínu, dáme Vám vědět. A poskytneme měsíc pro nápravu. Váš profil a pracovní nabídky se budou uchazečům během doby poskytnuté pro nápravu normálně dál zobrazovat. Prosím pochopte ale, že pokud ani v poskytnuté lhůtě k nápravě za službu nezaplatíte, můžeme vám uživatelský účet vypnout a ukončit s vámi smlouvu, abychom na serverech uvolnili místo pro další šéfy.

3.10. Pokud si ve Vašem uživatelském účtu děláte evidence uchazečů, dostáváme se do postavení tzv. zpracovatele osobních údajů uchazečů. Proto tvoří smlouvy mezi námi a Vámi i podmínky zpracování osobních údajů, které jsou přílohou a nedílnou součástí těchto podmínek. Najdete je zde.

3.11. Platební bránu WinWinJob poskytuje společnost ComGate Payments, a.s., https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana. Platit můžete platebními kartami VISA a Mastercard nebo bankovním převodem. Kontakt: ComGate Payments, a.s., Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové; E-mail: platby-podpora@comgate.cz; Tel: +420 228 224 267.

4. Jaké jsou podmínky pro používání WinWinJob?

My ve WinWinJob uznáváme mimo jiné 3 klíčové hodnoty. Vy se užíváním našich služeb zavazujete k jejich dodržování, a to v tomto rozsahu:

4.1. Důvěra

4.1.1. Především Vám musí být alespoň 15 let a musíte mít ukončenou základní školní docházku. Jinak ze zákona nemůžete být zaměstnáni.

4.1.2. Při založení uživatelského účtu a po celou dobu jeho využívání musíte uvádět pravdivé údaje. Máte povinnost používat Vaše skutečné jméno. Nemůžete vystupovat pod přezdívkou nebo jiným vymyšleným jménem. Jste povinni uvádět údaje o Vašich pracovních zkušenostech a dovednostech i jakékoli jiné údaje podle skutečnosti. Způsob podání údajů, které uvedete, nesmí být pro nás ani pro ostatní uživatele zavádějící.

4.1.3. Prohlašujete, že máte k veškerému obsahu, který na naši platformu umisťujete a který podléhá právům duševního vlastnictví, právo nám jej poskytnout a že tím neporušujete platné právní předpisy, dobré mravy nebo práva třetích osob (zejména práva duševního vlastnictví).

4.2 Respekt

4.2.1. Nesmíte Váš uživatelský účet používat způsobem, který by byl v rozporu s právem nebo pravidly slušného chování. Nesmíte ostatní urážet, pomlouvat, obtěžovat, vyhrožovat jim, být vulgární, rasistický, xenofobní a podobně. Ani Vaše pracovní nabídky nesmí mít podobný neetický nebo nemorální obsah. Hraniční případy budeme mít vždy právo posoudit my.

4.2.2. Nesmíte jakýmkoli způsobem strojově vytěžovat nebo kopírovat naši databázi, jež je součástí naší platformy.

4.2.3. Používáním našich služeb přebíráte odpovědnost za veškeré jednání, které prostřednictvím Vašeho účtu uskutečníte.

4.3. Přímý kontakt

4.3.1. Uživatelský účet můžete používat, jen pokud práci osobně hledáte jako uchazeč (zaměstnanec), nebo osobně nabízíte jako šéf (zaměstnavatel). Je třeba dodat, že šéf nabízí práci osobně i v tom případě, pokud za něj jednají jeho vlastní zaměstnanci, např. zaměstnanci personálního oddělení.

4.3.2. Uživatelský účet zejména nesmíte používat jako zprostředkovatel, tedy pro zprostředkování zaměstnání jiným zaměstnancům nebo zaměstnavatelům. Hraniční případy budeme mít vždy právo posoudit my.

4.4. Důsledkem odhaleného porušení těchto pravidel bude, že Vám fungování Vašeho uživatelského účtu omezíme nebo ho zcela zrušíme a zabráníme Vám si vytvořit nový uživatelský účet. Ostatní uživatelé naší platformy budou mít možnost na porušení pravidel upozornit.

5. Jak jsou využívány údaje z Vašeho uživatelského účtu?

5.1. Údaje na Vašem uživatelském účtu zůstávají vždy Vaším vlastnictvím. Berete ale na vědomí a souhlasíte s tím, že jakékoliv informace a obsah, které použijete při užívání Vašeho uživatelského účtu, můžeme užívat, upravovat nebo z nich pořizovat kopie za účelem zajištění chodu našich služeb. Dále souhlasíte, že tyto informace a obsah můžeme v anonymizované podobě (kdy už nepoznáme, kdo je kdo), včetně výstupů ze statistik, analýz a jiných odborných prací, používat pro rozvoj našich služeb, včetně jejich poskytnutí osobám, se kterými spolupracujeme. Vložením Vašich údajů do naší databáze Vám nevzniká žádné právo k naší databázi.

5.2. Berete na vědomí, že naše služba stojí na tom, že údaje, které o sobě v uživatelském účtu uvedete, jsou určeny pro druhou stranu (šéfové mají inzeráty veřejné, informace o uchazečích můžou být zobrazeny šéfům, o které má uchazeč zájem). Bez použití údajů tímto způsobem bychom službu nemohli poskytovat v plném rozsahu.

6. Jak jsou chráněny a využívány Vaše osobní údaje?

6.1. Ochrana Vašich osobních údajů je naším předním zájmem. Podrobnější informace o ochraně osobních údajů se nachází na webové stránce v sekci Ochrana osobních údajů .

7. Může být dostupnost služeb omezena?

7.1. Vyvíjíme maximální úsilí k tomu, abychom zajistili maximální dostupnost našich služeb a případně do přiměřeně možné míry zajistili odstranění jakékoli vady. Nejsme však povinni zajistit neustálou a nepřetržitou dostupnost našich služeb.

7.2. Vyhrazujeme si právo kdykoli upravit či dočasně nebo trvale ukončit provozování našich služeb, a to jak na základě předchozího upozornění, tak i bez tohoto upozornění. Souhlasíte s tím, že vůči Vám ani vůči žádné třetí straně nejsme odpovědní za jakoukoli újmu způsobenou úpravou, pozastavením či ukončením provozu našich služeb.

8. Jaká je naše odpovědnost?

8.1. Za porušení našich povinností odpovídáme v souladu se zákonem. Pokud Vám v přímé souvislosti s porušením naší povinnosti vznikne újma, v rámci omezení naší odpovědnosti v těchto podmínkách užívání Vám ji nahradíme v zákonné výši a zároveň se budeme vždy snažit najít takové řešení, abyste byli spokojení.

8.2. Nemůžeme však nést jakoukoliv odpovědnost za náklady ani jinou újmu, která Vám vznikne v rámci vztahů, které prostřednictvím našich služeb navážete, nebo v souvislosti s nimi. Rozhodnutí o krocích a výsledcích výběrového řízení je na tom, kdo práci nabízí i hledá. Obsah případné pracovní smlouvy, kterou uzavřete, ani průběh případného pracovně-právního vztahu ovlivnit nedokážeme. Nezaručujeme Vám proto jakýkoliv konkrétní výsledek našich služeb. Stejně tak nejsme odpovědní za jakékoli ztráty nebo škody způsobené Vám jinými uživateli naší platformy, včetně ztráty dobré pověsti či jakýchkoliv obchodních škod nebo ztrát.

9. Jaké je trvání naší vzájemné smlouvy?

9.1. Jako uchazeč můžete svůj uživatelský účet kdykoliv bezplatně zrušit, čímž smlouvu mezi námi ukončíte s okamžitou platností.

9.2. Jako šéf můžete svůj uživatelský účet kdykoliv zrušit, čímž smlouvu s námi vypovíte s výpovědní dobou trvající do konce započatého období sjednaného předplatného.

9.3. Pokud porušíte tyto podmínky užívání podstatným způsobem, budeme nuceni okamžitě zrušit Váš uživatelský účet. Pokud jste uchazeč, Vaše smlouva tím skončí s okamžitou účinností. Pokud jste šéf, Vaše smlouva skončí po uplynutí výpovědní doby trvající do konce započatého období sjednaného předplatného.

9.4. Uživatelský účet můžete zrušit v administraci Vašeho uživatelského účtu / profilu. Zrušením uživatelského účtu ať už z naší nebo Vaší strany dojde k vymazání Vašeho uživatelského účtu z naší platformy.

10. Jaká jsou Vaše spotřebitelská práva?

10.1. Pokud jste spotřebitelem (obecně chápaný jako člověk jednající v osobní, neobchodní záležitosti), máte ve vztahu k této smlouvě zvláštní spotřebitelská práva podle platných právních předpisů.

10.2. Pokud je na naší službě nějaká vada a Vy ji řádně a včas oznámíte, pak máte jako spotřebitel následující práva z vadného plnění:

- právo na odstranění vady dodáním nové služby bez vady nebo dodáním chybějící služby,

- nebo na odstranění vady opravou služby,

- nebo můžete odstoupit od smlouvy zrušením Vašeho uživatelského účtu.

Musíte nám ale sdělit, jaké právo jste si zvolili, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po něm. Provedenou volbu pak již nemůžete bez našeho souhlasu změnit (to neplatí, pokud jste žádali opravu neopravitelné vady). Pokud nezvládneme vady odstranit v přiměřené lhůtě nebo Vám přímo řekneme, že vady nemůžeme odstranit, můžete od naší vzájemné smlouvy odstoupit zrušením Vašeho uživatelského účtu.

10.3. Tímto Vás jako spotřebitele dále informujeme, že:

  • naše adresa pro doručování písemností je shodná s výše uvedenou adresou našeho sídla, náš telefonický kontakt je +420 602 27 10 11 a naše e-mailová adresa je petr.hovorka@winwinjob.cz,
  • nevznikají Vám žádné náklady na dodání naší služby,
  • k užívání naší platformy je třeba přístup k síti Internet a běžný internetový prohlížeč (Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge, Opera, Safari apod.).

10.4. Ve vztahu k nám Vám jako spotřebiteli nevznikají žádné náklady za použití komunikačních prostředků na dálku.

10.5. Dojde-li mezi námi a Vámi jako spotřebitelem ke sporu, máte právo na jeho mimosoudní řešení. Návrh na mimosoudní řešení sporu podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, můžete podat k České obchodní inspekci (www.coi.cz) nebo prostřednictvím on-line platformy Evropské unie k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů (bližší informace zde ).

11. Jakým právem se naše vztahy řídí?

11.1. Tyto podmínky užívání, smluvní vztahy mezi námi a Vámi, a veškeré další související právní vztahy, včetně vztahů z odpovědnosti za škodu či jinou újmu, se řídí právním řádem České republiky (s vyloučením kolizních norem mezinárodního práva soukromého). Veškeré související spory mezi námi a Vámi budou rozhodovat výlučně soudy České republiky místně příslušné podle našeho sídla. Touto volbou práva a sudiště nejsou dotčena Vaše práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů jinak použitelných na naše vzájemné právní vztahy ani pravidla pro příslušnost soudů ve sporech se spotřebiteli.

12. Od kdy tyto podmínky užívání platí?

12.1. Tyto podmínky užívání, které čtete, platí od 1. 1. 2022.

13. Mohou se tyto podmínky užívání změnit?

13.1. Podmínky užívání můžeme změnit, protože je nezbytné reagovat na vývoj poskytovaných služeb, chování našich uživatelů nebo jiné významné okolnosti.

13.2. O změně Vás budeme informovat prostřednictvím Vašeho uživatelského účtu nejméně 10 dní před nabytím účinnosti nových podmínek užívání. Pokud se změnou podmínek užívání nesouhlasíte, můžete ve lhůtě do nabytí účinnosti nových podmínek užívání smlouvu s námi vypovědět zrušením Vašeho uživatelského účtu. Používáním našich služeb po uplynutí stanovené lhůty změnu podmínek užívání přijmete.

Příloha č. 1 - Podmínky zpracování osobních údajů

1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto podmínky zpracování osobních údajů (podmínky zpracování) upravují v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (GDPR) náš vztah s Vámi jako šéfem v souvislosti se zpracováním osobních údajů fyzických osob užívajících naše služby - tedy uchazečů a případně Vašich zaměstnanců (osobní údaje).

1.2. V souvislosti s poskytnutím naší služby Vám jako šéfům bude totiž docházet ke zpracování osobních údajů. Budeme proto ve vztahu ke zpracování osobních údajů vystupovat jako zpracovatel ve smyslu čl. 4 bodu 8 GDPR a Vy jako šéfové budete správcem těchto osobních údajů ve smyslu čl. 4 bodu 7 GDPR. Tyto podmínky zpracování závazně stanovují naše vzájemná práva a povinnosti jako správce a zpracovatele související se zpracováním osobních údajů.

1.3. Veškeré pojmy obsažené v těchto podmínkách zpracování, které jsou zároveň definované v podmínkách užívání, mají stejný význam, jaký jim dávají podmínky užívání.

2. Zpracování osobních údajů

2.1. Zavazujeme se jako zpracovatel pro Vás jako správce zpracovávat osobní údaje v rozsahu, za účely, po dobu a způsoby uvedenými v tomto článku a za těchto podmínek zpracování, a to v souladu s Vašimi doloženými pokyny vydanými dle těchto podmínek zpracování. Zavazujeme se přitom plnit povinnosti zpracovatele stanovené právními předpisy a těmito podmínkami zpracování osobních údajů.

2.2 Zavazujeme se zpracovávat následující kategorie a typy osobních údajů:

Typ osobních údajů
Kategorie osobních údajů
Kategorie subjektů údajů, ke kterým se osobní údaje vztahují
Ostatní (nikoliv zvláštní kategorie osobních údajů)
identifikační údaje kontaktní údaje adresní údaje údaje o vzájemných hodnotách obsah komunikace prostřednictvím platformy
Uchazeči
Ostatní (nikoliv zvláštní kategorie osobních údajů)
identifikační údaje kontaktní údaje adresní údaje údaje o vzájemných hodnotách obsah komunikace prostřednictvím platformy
Osoby jednající a užívající naše služby za Vás (např. zaměstnanci)

2.3. Na základě těchto podmínek zpracování budeme zpracovávat osobní údaje pouze za účelem:

2.3.1. plnění smlouvy uzavřené s Vámi spočívající v poskytnutí našich služeb (smlouva), včetně zajištění fungování naší platformy a komunikace mezi šéfy a uchazeči.

Pro vyloučení pochybností se nezavazujeme zpracovávat pro Vás jakékoliv osobní údaje pro jiný účel, než který je stanovený v tomto článku.

2.4. Naše zpracování osobních údajů bude mít povahu shromažďování, zaznamenávání, ukládání na nosiče informací, třídění, předávání a uchovávání, anonymizace, jakož i další povahu nezbytnou k poskytnutí naší služby a plnění povinností dle smlouvy, vč. podmínek užívání, a to automatizovaně a případně i manuálně tak, aby tato činnost odpovídala účelu zpracování osobních údajů podle tohoto článku.

2.5. Osobní údaje budeme zpracovávat po dobu účinnosti smlouvy.

2.6. Budeme zpracovávat osobní údaje na základě Vašeho pokynu uděleného formou uzavření smlouvy. Zavazujeme se zpracovávat osobní údaje i v souladu s Vašimi dalšími doloženými pokyny, které nám můžete udělit v souladu se smlouvou (vč. podmínek užívání) a které nám udělíte v průběhu trvání smlouvy, a to e-mailem nebo zadáním příkazu k činnosti prostřednictvím naší platformy. Zavazujeme se informovat Vás v případě, že podle našeho názoru určitý pokyn porušuje GDPR nebo jiné předpisy Evropské unie či jiného členského státu. Neprovedení takového pokynu není porušením naší povinností dle těchto podmínek zpracování.

3. Mlčenlivost

3.1. Zavazujeme se zachovávat mlčenlivost o veškerých skutečnostech souvisejících s plněním těchto podmínek zpracování, zejména o osobních údajích a o jejich zpracování, vč. bezpečnostních opatření přijatých v rámci tohoto zpracování (důvěrné informace).

3.2. Zavazujeme se ve vztahu k důvěrným informacím zavázat mlčenlivostí všechny naše zaměstnance, popřípadě třetí osoby, které zpracovávají osobní údaje na základě smlouvy s námi, ve stejném rozsahu, jako jsme sami zavázáni, a to i po skončení našeho pracovněprávního nebo smluvní vztahu s příslušnou osobou.

4. Zabezpečení osobních údajů

4.1. Zavazujeme se přijmout vhodná opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů; a které odpovídají těmto rizikům.

4.2. Zavazujeme se zpracovat a dokumentovat přijatá a provedená technická a organizační opatření k zajištění ochrany osobních údajů v souladu se Zákonem o zpracování osobních údajů a jinými právními předpisy, zejména GDPR, a udržovat takovou dokumentaci aktuální a na žádost Vám ji zpřístupnit v přiměřené době.

5. Zapojení dalšího zpracovatele

5.1. Berete na vědomí a povoluje nám do zpracování osobních údajů podle podmínek užívání a těchto podmínek zpracování zapojit dalšího zpracovatele ve smyslu čl. 28 odst. 2 GDPR (další zpracovatel), a to za splnění podmínek stanovených v tomto článku.

5.2. Ke dni uzavření smlouvy nám výslovně povolujete zapojit do zpracování osobních údajů následující další zpracovatele:

5.3. Budeme Vás informovat o veškerých dalších zpracovatelích, které zamýšlíme zapojit do zpracování osobních údajů, případně o nahrazení již zapojených dalších zpracovatelů. Můžete vůči zapojení či změně dalšího zpracovatele vyslovit odůvodněné námitky, a to do 5 pracovních dní ode dne doručení našeho oznámení (jinak se zapojením dalšího zpracovatele souhlasíte).

5.4. Dalšího zpracovatele zavážeme stejnými povinnostmi, jakými jsme na základě těchto podmínek zpracování sami vázáni. Za zpracování osobních údajů, které svěříme dalšímu zpracovateli, stejně jako za porušení povinností dle těchto podmínek zpracování nebo dle právního řádu při zpracování osobních údajů dalším zpracovatelem, odpovídáme v plném rozsahu.

6. Součinnost a audit

6.1. Zavazujeme se poskytovat Vám součinnost v rozsahu nezbytném k zajištění souladu zpracování osobních údajů dle těchto podmínek zpracování s právním řádem. Máte právo provést u nás nebo dalšího zpracovatele audit souladu zpracování osobních údajů s právním řádem a audit zabezpečení osobních údajů (audit), a to prostřednictvím sebe nebo pověřené třetí osoby.

6.2. Provést audit můžete pokaždé, když dojde námi nebo dalším zpracovatelem k porušení povinností dle těchto podmínek zpracování nebo povinností, které pro zpracování osobních údajů ukládá právní řád.

6.3. Po skončení auditu nám předáte Vy nebo Vámi pověřená osoba zprávu o auditu, která bude obsahovat informaci o tom, zda došlo k porušení našich povinností nebo povinností dalšího zpracovatele a zda toto porušení je podstatným porušením těchto podmínek zpracování.

6.4. Náklady auditu, který nepotvrdí ani neodhalí podstatné porušení povinností našich nebo dalšího zpracovatele, nesete Vy. Náklady auditu, který potvrdí nebo odhalí podstatné porušení těchto povinností, neseme my, avšak do maximální výše 10 000 Kč. V takovém případě se Vám zavazujeme nahradit náklady auditu do 14 dní od předložení vyúčtování.

6.5. Zavazujeme se bez zbytečného odkladu přijmout technická a organizační opatření k nápravě pochybení nebo bezpečnostních rizik zjištěných auditem v rozsahu nezbytném k zajištění nápravy.

7. Ukončení zpracování osobních údajů

7.1. Náš vzájemný zpracovatelský vztah vyplývající z těchto podmínek zpracování trvá do ukončení smlouvy za podmínek smlouvou stanovených.

7.2. V případě ukončení smlouvy se zavazujeme Vám všechny osobní údaje zpracovávané na základě těchto podmínek zpracování osobních údajů přestat zpracovávat a vymazat existující kopie, pokud nám zákon neukládá takové existující kopie zachovat.

7.3. Pokud osobní údaje nezlikvidujeme, zavazujeme se zachovávat mlčenlivost dle těchto podmínek zpracování a zajistit zabezpečení osobních údajů i po ukončení smlouvy.








WinWinJob
Vyber si šéfaJak to fungujeJsi šéf?O násKontakt
Facebook logoLinkedIn logoInstagram logo
Prvního pluku 347/12a186 00Praha 8
Informace o zpracování osobních údajůPodmínky užívání
© 2021 WinWinJob