Ahoj, já jsem

TOMÁŠ MYSLIVEC

Service Desk leader and IS/IT support | iStone Czech
Open mind is the key.

Více o mně

Co mám za sebou?

Profesně mám za sebou hlavně vedení a udržování chodu 24/7 service desku již několik let.

Co se mi kdy nejvíc povedlo?

Myslím si, že se mi povedlo vytvořit příjemnou atmosféru a otevřenou komunikaci v mém týmu.

Co se mi nepovedlo?

Nepovedlo se mi spoustu věcí! Ale díky tomu jsem se vždy naučil něco nového.

Co mám teď v plánu?

Určitě zlepšovat podmínky i interní procesy v týmu.
Zároveň připravit služby, které by byly pro konkrétní zákazníky přidanou hodnotou.

Co od lidí očekávám?

Spolehlivost, upřímnost, odpovědnost, sebereflexi a smysl pro humor.

Co považuji za důležité při vedení lidí?

Zpětnou vazbu. Empatii vůči zaměstnancům. Odpovědnost. Spolehlivost a ochotu pomoci...

Odkud čerpám energii a co dělám, když nepracuji?

V práci čerpám energii z černé a hořké kávy. Také ale z celého našeho týmu, nemůžu je přece nechat na holičkách.
Když nepracuji, tak se věnuji své dceři, jezdím na motorce, sportuji, hraju PC hry, pracuji na zahradě a rád si dám dobré pivo. Nekoukám na televizi.

O firmě

iStone Czech
Kolik nás je:

25

Co děláme:

Pomáháme zákazníkům s informačními technologiemi, aby mohli dělat jejich business.

Proč pracovat zrovna u nás:

Snažíme se dělat transparetní podporu zaměřenou a potřeby zákazníka a jeho business.