Česky mluvící učitel v česko-anglickém prostředí.
Laskavý a respektující vztah k dětem, zodpovědný přístup k práci, chuť pracovat a vzdělávat se v Montessori prostředí, smysl pro týmovou práci.
Student nebo absolvent pedagogické školy.
Komunikativní znalost angličtiny a Montessori pedagogiky vítána, nejsou však podmínkou.
leden 2020
30.000.-
Učitelem v česko-anglickém prostředí, který bude děti provázet, podílet se na plánování a chodu třídy a na přípravě prostředí školy.
Hledáme autentického a otevřeného studenta/absolventa s dostatkem energie; se smyslem pro improvizaci a přirozenou láskou k dětem, zkušeností nebo alespoň zájmem o Montessori pedagogiku; chutí podílet se na něčem výjimečném a najít si v tom svoji roli; znalostí angličtiny a schopností spolupráce v týmu.
Očekáváme nadšení, zodpovědnost, otevřenost, ochotu učit se a pracovat.
Nabízíme skvělou práci v jednom z nejúžasnějších projektů na světě ;-)
září 2019
30.000.- - 40.000.-
Než jsem založila vlastní školu věnovala jsem se designérské činnosti a budovala vlastní módní značku. Původně jsem vystudovala módní návrhářství. Pak přišla rodina a začala jsem objevovat různé metody výchovy a vzdělávání.
Nadchlo mě Montessori a cítila jsem, že to jsou principy, se kterými se ztotožňuji. Zamilovala jsem se do přístupu, kde dítě může objevovat svět podle svých vnitřních potřeb a má šanci žít se svobodnou a otevřenou myslí. Přístupu, kde má dítě možnost mít vlastní názor, je k němu přistupováno s respektem a láskou a je přijímané takové, jaké je.
Před 6 lety jsem otevřela batolecí třídu a o 2 roky později třídu školky 3-6 a smíšenou třídu základní školy pro děti I. stupně.
Za svůj největší úspěch považuji sílu jít za svými sny a nevzdávat se.
Příliš naivně jsem přistupovala k „technikáliím“ související s mým projektem, například jednání s úřady, což vedlo k jistým nedorozuměním.
S radostí pokračovat :-)
Od lidí ve své škole, ve vztahu k dětem, očekávám přirozenou lásku k dětem, autentičnost, ochotu dávat jim ze sebe to nejlepší, inspirovat je, nadchnout je a pomoc jim kvést.
Ve vztahu k týmu očekávám navíc schopnost uhodit hřebíček na hlavičku - dělat správné věci, ne věci správně; otevřenost.
Například Lucie, hlavní učitelka ve třídě školky 3-6, která se mnou pracuje 6 let říká: "Petra je opravdovou oporou svého týmu, má jasné představy, komunikuje přímo, je otevřená. Je velmi pracovitá, pozitivně naladěná, své nadšení pro práci dokáže předat ostatním a je-li potřeba, kdykoli ochotně pomůže. Zároveň však respektuje potřebu odpočinku nás všech."
Uznávám způsob managementu s jasně stanovenými cíly, společené dosahování těchto cílů a ne plnění úkolů. Jde mi o předání kompetencí, odpovědnost a účasti na rozhodování.
Když to jde, ležím na gauči a nic nedělám :-)
V základní škole máme tým šesti pedagogických pracovníků, včetně anglických učitelů, kteří vedou paralelní výuku v aj. Máme smíšenou třídu s 20 žáky od 1. do 5. třídy. Ve školce a batolecí třídě máme celkem 7 lidí v týmu a 30 dětí.
Koncept naší školy následuje pedagogiku Marie Montessori. Respektujeme vývojové potřeby každého dítěte, dětem pokaždé věnujeme dostatek pozornosti a pomáháme jim objevovat svět s radostí, lehkostí a pochopením.
Podporujeme kreativitu, jsme flexibilní a na všechny (i třeba ztřeštěné) nápady koukáme optikou „jak by se dalo“ ne „proč to nejde“. Takže dáváme velký prostor pro seberealizaci. Máme rádi lidi, kteří se umí radovat ze života takový jaký je.
Děti nám jsou velkou inspirací a nám záleží na tom, aby byly šťastné a spokojené.
Děláme věci, o kterých jsme přesvědčení, že jsou smysluplné a naplňují nás.