Ahoj, já jsem

ONDŘEJ KOUDELA

idea provider | majitel | PrPom
Pokud je tým pro práci nadšený, baví je to a cítí v tom velký smysl, pak se všechny ostatní cíle plní vlastně samy :)

Koho k sobě hledám

PrPom hledá pomocníka obchoďáků. Pomáhej prodávat a zachraňovat život!

Obchod a zákaznická podpora | Praha
Co budeš dělat:

Hledáme do PrPom pomocníka (kluka nebo holku, bereme všechno), který bude pravou rukou našich obchoďáků. Bude jim pomáhat hlavně v telefonickém kontaktu s našimi budoucími klienty.
Baví tě komunikace s lidmi? Když zvoní telefon, tak se hned neosypeš? Líbilo by se ti zachraňovat lidské životy jako obchoďák? Pojď dělat práci, která dává smysl!

Co tě čeká:
Ještě je hodně firem, které o nás neví a Tvůj úkol bude umést nám cestičku, abychom se dostali na schůzku
Klientům, kteří chtějí hodinové školení první pomoci, umíme prodat celodenní teambuilding. A naučíme to i tebe.
Účastníci, kteří se na kurz přišli nudit z donucení, odcházejí nadšení – mají oči navrch hlavy a ruce od krve.
Prodáváme lidem reálné zkušenosti: Jaké to je zažít dopravní nehodu? Co když se do rvačky v hospodě dostane i nůž? Co když zkolabuje kolega v práci? Nebo obchoďák? :-D
Vedeme naše klienty k zodpovědnosti a k investici do vzdělání svých zaměstnanců.
Prodáváme zážitky, které si lidé pamatují několik let a navíc mají smysl.
Děláme svět bezpečnější!

Bez čeho se u nás neobejdeš:

nadšení učit se nové věci
úvazek minimálně 0,25
chuť prodávat produkt, který bude zachraňovat lidské životy a zdraví
nebát se zavolat cizím lidem
mít příjemný projev po telefonu
Google & Pipedrive friendly (nebo vás skamarádíme)
Pozice je vhodná pro studenty

Od kdy spolupráce začne:

Jakmile si plácneme :)

Je možná práce z domova:
Ano
Kde budeš pracovat:
Na Harfě 916/9a, Praha, Česko
Jaká je za tuto práci odměna:

mladý bouřlivý tým :-)
naučíme tě první pomoc
fixní plat + provize
homeoffice
prostor pro růst na obchoďáka
velkou podporu a růst obchodních dovedností
prodáváme i kvalitní AED (automatizovaný externí defibrilátor)
žádnej korporát!

Jaký typ spolupráce budeme mít:
  • Part-time
  • IČO - dlouhodobě

PrPom hledá obchoďáka. Prodávej a zachraň život!

Obchod a zákaznická podpora | Praha
Co budeš dělat:

Hledáme do PrPom obchoďáka (kluka nebo holku, bereme všechno), který bude prodávat zážitkové kurzy první pomoci těm nejzodpovědnějším firmám v republice.
Baví tě komunikace s lidmi? Jde ti prodej, nebo si ho chceš zkusit? Líbilo by se ti zachraňovat lidské životy jako obchoďák? Pojď dělat práci, která dává smysl!
Co tě čeká:
Největší objem práce bude vytváření vlastního portfolia nových klientů – podpoříme tě a dáme potřebné know-how
Občas zpracuješ poptávku, která k nám přijde, protože máme skvělý marketing
Klientům, kteří chtějí hodinové školení první pomoci, umíme prodat celodenní teambuilding. A naučíme to i tebe.
Účastníci, kteří se na kurz přišli nudit z donucení, odcházejí nadšení – mají oči navrch hlavy a ruce od krve.
Prodáváme lidem reálné zkušenosti: Jaké to je zažít dopravní nehodu? Co když se do rvačky v hospodě dostane i nůž? Co když zkolabuje kolega v práci? Nebo obchoďák? :-D
Vedeme naše klienty k zodpovědnosti a k investici do vzdělání svých zaměstnanců.
Prodáváme zážitky, které si lidé pamatují několik let a navíc mají smysl.
Děláme svět bezpečnější!

Bez čeho se u nás neobejdeš:

nadšení učit se nové věci
úvazek minimálně 0,3 nebo klidně víc
chuť prodávat produkt, který bude zachraňovat lidské životy a zdraví
nepřijdeš k hotovému, budeš obchodní strategii vyvíjet spolu s námi
orientace ve zdravotnictví, zážitkové pedagogice nebo první pomoci není podmínkou, ale výhodou
Google & Pipedrive friendly (nebo vás skamarádíme)

Od kdy spolupráce začne:

Jakmile si plácneme :)

Je možná práce z domova:
Ano
Kde budeš pracovat:
Na Harfě 916/9a, Praha, Česko
Jaká je za tuto práci odměna:

mladý bouřlivý tým :-)))
naučíme tě první pomoc
fixní plat + provize
homeoffice
trh, kde se zatím pohybuje velmi málo kvalitních obchoďáků
prodáváme i kvalitní AED (automatizovaný externí defibrilátor)
žádnej korporát, opravdická živá firma

Jaký typ spolupráce budeme mít:
  • Part-time
  • IČO - dlouhodobě

Více o mně

Co mám za sebou?

Vystřídal jsem mnoho různých povolání, abych si nakonec založil vlastní firmu. Detaily najdeš na http://www.koud.cz/ondrej-koudela-cv/

Co od lidí očekávám?

Především nadšení, chuť do práce. Umění říkat ne. Opravdu velký a upřímný zájem učit se nové věci a hodně se vzdělávat. PrPom je ještě trochu startup a tak hledáme spíš takové kolegy, kteří mají rádi prostředí plných změn, kde je málo pravidel a mnoho prostoru pro nápady, projekty a kreativitu.

Co se mi kdy nejvíc povedlo?

V červenci 2019 se mi povedlo s mými kolegy nastavit novou vizi PrPom pro rok 2022 a jsme na ní fakt pyšní :) A dál se nám v PrPom hodně daří atmosféra v týmu. Je to hodně živelné, nedávno jsme spolu jeli na vodu do Polska, organizují se ferraty, plánuje se únikovka, lidé přicházejí s nápady na nové kurzy a projekty. Je to prostě skvělý vítr do plachet :)

Co se mi nepovedlo?

Nepovedlo se mi postavit (až do nedávna) dobrý obchodní tým. Ale už jsme se na to s kolegy zaměřili, sehnali nové nadšené obchodníky a pomalu se to začíná hýbat. Tak snad už to bude makat naplno :)

Co mám teď v plánu?

Uvolnit si ve firmě ruce tím, že na své kolegy přenesu více důvěry, kompetencí a zodpovědnosti. A pak se začnu věnovat šíření naší práce za hranice ČR :)

Co o mně říkají lidi, s kterými pracuji?

Tyjo, nevím. To se zeptejte jich :-D

Co považuji za důležité při vedení lidí?

Jít příkladem, neustále inspirovat a mít jasnou vizi, které všichni rozumí a souzní s ní.

Odkud čerpám energii a co dělám, když nepracuji?

Chodím po horách, cvičím aikidó, piju pivo, běhám, jezdím na kole, vzdělávám lidi v osobnostním rozvoji, čtu fantasy a postapo knížky :)

O firmě

PrPom
Kolik nás je:

Je nás už zhruba 40 a budujeme pobočku v Brně.

Co děláme:

Děláme z lidí hrdiny = učíme první pomoc zážitkem!

Proč pracovat zrovna u nás:

Jsme velmi svobodná a živelná firma, zaměřená hodně na hodnoty a skutečný společenský dopad naší činnosti. Nezajímá nás, co lidé chtějí. Zajímá nás, co svět potřebuje (v našem případě – aby lidé neumírali zbytečně) – a pak střílíme marketing tak, aby lidé chtěli to, co svět potřebuje.