Ahoj, já jsem

LENKA MELICHAROVÁ

Generální ředitelka | XIXOIO a.s.
Vytvářím v organizaci prostor pro kolektivní inteligenci, spolu-tvorbu a realizaci unikátních darů

Koho k sobě hledám

Redaktor pro hodnotové finance

Marketing, PR a média | Praha
Co budeš dělat:

Náplň práce

Sběr námětů pro tvorbu textů
Psaní textů a tvorba obsahu na téma hodnotových financí
Podílení se na tvorbě pořadu Křeslo proroka Tokameda
Tvorba článků na základě hodnot identifikovaných u jednotlivých hostů
Psaní příspěvků pro BACCA
Tvorba tiskových zpráv
Tvorba textů pro sociální média ve zkrácené verzi
Spolupráce s marketingovým týmem
Příprava newsletteru a emailingu
Kontrola textů a jejich ladění
Úzká spolupráce se zakladatelem a CEO společnosti

Bez čeho se u nás neobejdeš:

Požadavky

Schopnost psát poutavé, kvalitní a dobře čtivé texty
Schopnost pracovat v týmu a naslouchat druhým
Schopnost proměnit kreativní nápady v poutavý text
Velmi dobrá znalost pravopisu
Novinářská praxe výhodou
Energii tvořit a přicházet se zajímavými nápady
Schopnost prioritizovat a dotahovat úkoly
Komunikativnost, spolehlivost a flexibilitu
Výborná znalost českého jazyka (mluvený i psaný projev)
Komunikativní znalost anglického jazyka, další jazyk výhodou
Smysl pro detail a soustředěnost
Profesionální vystupování, pečlivost, samostatnost

Od kdy spolupráce začne:

Ihned

Je možná práce z domova:
Výjimečně
Kde budeš pracovat:
Švábky 52/2, Praha, Česko
Jaká je za tuto práci odměna:

Adekvátní finanční ohodnocení
Možnost podílet se na mimořádně progresivním fintech projektu s potenciálním společenským dopadem na miliony Čechoslováků

Jaký typ spolupráce budeme mít:
  • Full-time

Obchodník

Obchod a zákaznická podpora | Praha
Co budeš dělat:

Náplň práce

aktivní oslovování nových partnerů, klientů a obchodníků
aktivní účast na setkáních a konferencích
aktivní networking, vztahové obchodování
prohlubování znalostí potřebných pro obchod
péče o vlastní kmen klientů umožňuje dlouhodobou spolupráci
odborně poradenská činnost
aktivity sledované a řízenerní CRM systém
průběžný reporting a controlling

Bez čeho se u nás neobejdeš:

Žijete obchodem ve financích? Zajímá Vás vše nové?

Rádi tvoříte svoji budoucnost? Cítíte, že přichází něco nového?
Pokud ano, patříte do kruhu XIX.

Požadavky

Zkušenost s obchodem ve financích
Podnikatelské myšlení a proklientský přístup
Energii tvořit a přicházet se zajímavými nápady
Schopnost prioritizovat a dotahovat úkoly
Komunikativnost, spolehlivost a flexibilitu
Výborná znalost českého jazyka (mluvený i psaný projev)
Komunikativní znalost anglického jazyka
Smysl pro detail a soustředěnost
Profesionální vystupování, pečlivost, samostatnost

Od kdy spolupráce začne:

Ihned

Je možná práce z domova:
Výjimečně
Kde budeš pracovat:
Švábky 52/2, Praha, Česko
Jaká je za tuto práci odměna:

Adekvátní finanční ohodnocení + systém provizí

Jaký typ spolupráce budeme mít:
  • Full-time
  • Part-time
  • IČO - dlouhodobě

Specialista IT podpory

IT | Praha
Co budeš dělat:

Náplň práce:

Podpora uživatelů ve všech IT otázkách
Řešení technických požadavků uživatelů
Správa externích systémů - G Suite, Basecamp, HubSpot, 1Password, ownCloud (zřizování účtů atd.)
Správa provozních prostředí - AWS, Office 365 / Azure
Správa vývojového prostředí - Jira, Gitlab, Sentry
Instalace, zabezpečení a správa notebooků (Windows i macOS)
Správa sítě (Mikrotik a Ubiquiti UniFi)
Technická podpora webinářů (Zoom)
Správa informačních webových stránek (WordPress, HubSpot CMS)
Spolupráce na IT projektech
Schopnost definovat požadavky a schopnost porozumět požadavkům uživatele
Testovat aplikace, nástroje a implementace
Základy programování, správy serverů (Linux)
Zpracování videí
Pravidelný reporting

Bez čeho se u nás neobejdeš:

Zajímá Vás vše nové? Rádi tvoříte svoji budoucnost? Cítíte, že přichází něco nového?
Pokud ano, patříte do kruhu XIXOIO

Požadavky:

Znalosti administrace IT systémů

Zkušenosti v oblasti IT podpory včetně HW/SW podpory

Aktivní přístup k řešení úkolů, schopnost pracovat samostatně i v týmu

Komunikativnost, spolehlivost a flexibilitu

Smysl pro detail a soustředěnost

Profesionální vystupování, pečlivost, samostatnost

Ochota učit se

Vhodné i na poloviční úvazek - flexibilní přístup

Výhodou

Zkušenost s investováním/obchodováním s kryptoměnami/kryptoaktivy
Povědomí o exisujících a nově vznikajících projektech zaměřených na tokenizaci aktiv firem, tzv. Security Token Offerings (STO)

Od kdy spolupráce začne:

Ihned

Je možná práce z domova:
Výjimečně
Kde budeš pracovat:
Švábky 52/2, Praha, Česko
Jaká je za tuto práci odměna:

Adekvátní finanční ohodnocení + možnost motivační složky ve formě tokenu XIX

Jaký typ spolupráce budeme mít:
  • Full-time
  • Part-time
  • IČO - dlouhodobě

Ředitel marketingu

Marketing, PR a média | Praha
Co budeš dělat:

Řízení marketingu.

Bez čeho se u nás neobejdeš:

tvorba a realizace marketingové strategie
budování a udržování silné značky
vytvoření obsahové strategie pro web, soc. média, online, print, TV a venkovní reklamu
exekuování úspěšných marketingových kampaní od nápadů po realizaci
definování jednoznačných KPIs, následně sledování a analýzu výkonu jednotlivých reklamních kampaní
analyzování chování zákazníků a vývoje na trhu a následné upravování komunikace
plánování marketingových budgetů a správu marketingového rozpočtu s důrazem na efektivitu nákladů
zajištění toho, aby veškerý marketingový materiál byl jasně čitelný a důsledně podporoval daný produkt
udržování strategických vztahů a posilování spolupráce s klíčovými obchodními partnery (marketingové a PR agentury, partnerské společnosti)
dbát na kontinuitu a jasné businessové propojení pořádaných eventů
posuzovat dopady marketingových aktivit na chování zákazníka
neustálá komunikaci s interními odděleními v rámci společnosti
sledování marketingových trendů
prohlubování konkurenceschopnosti společnosti
odpovědný za pravidelný reporting pro management společnosti

Od kdy spolupráce začne:

po dohodě

Je možná práce z domova:
Výjimečně
Kde budeš pracovat:
Švábky 52/2, Praha, Česko
Jaká je za tuto práci odměna:

Adekvátní finanční ohodnocení

Jaký typ spolupráce budeme mít:
  • Full-time
  • IČO - dlouhodobě

Více o mně

Co mám za sebou?

Prošla jsem si spoustou pracovních pozic a dokážu rozumět těm, kteří se v nich právě nachází. Např. asistentka ředitele, asistentka prorektora, marketingové oddělení, obchodní oddělení, CŽV, MBA, MSBA, vedoucí projektového oddělení, ředitelka neziskové organizace, zakladatelka neziskové organizace, HR ředitelka a ředitelka a.s.

Co od lidí očekávám?

Vědomý přístup, žité 4dohody, autenticitu, důvěru, radost ze spolu-tvorby

Co se mi kdy nejvíc povedlo?

nedokážu zodpovědět, jakýkoli úspěch je vždy otázkou spolupráce, daří se mi držet nadhled i fokus zároveň

Co se mi nepovedlo?

po mateřské dovolené se mi nepovedlo navázat na svou předešlou práci, již mne to do bývalého zaměstnání nepustilo

Co mám teď v plánu?

Rozzářit firemní identitu
Připravit oragnizaci na velký impakt v ČR a SR
Připravit strategický plán a zajistit jeho harmonické naplnění

Co o mně říkají lidi, s kterými pracuji?

Že určitě nejsem čítankovou ukázkou „leadra“. Více, než vést a nechat se následovat, je pro mne přirozenější „být pečující a motivující součástí tvořivého prostoru a v něm držet jasnost záměru a vědomý přístup ke všemu, co se v něm odehrává“.

Co považuji za důležité při vedení lidí?

vědomý přístup v tom, jak věci děláme,

nést jasnost v tom, kam směřujeme,

být otevřený v tom, co děláme a jaké prostředky k tomu používáme

vytvářet podporujícící prostředí pro společnou tvorbu a práci

vytvářet podmínky pro to, aby měl každý možnost objevit svůj dar a potenciál a měl příležitost jej uplatňovat

pomáhat lidem odstraňovat individuální překážky, které jim brání své dary a svůj potenciál rozvíjet

Odkud čerpám energii a co dělám, když nepracuji?

Neodděluji práci a volný čas - jediný rozdíl je v záměru dne.
Věřím v lidskost a moudrost. Tato důvěra mě neustále "dobíjí". Fascinujeme mě odhalování principů života a toho, co máme jako lidi společné a naopak čím jsme každý z nás unikátní, čím se doplňujeme. Z vlastního poznání mi vychází, že přirozenost, otevřenost a moudrost přichází s uvolněním, sebe-uvědomováním a důvěrou. Kdybych měla světu něco vzkázat jednou větou, tak by zněla takto: Respektujme, jak věci jsou, a do přítomnosti vnášejme ze sebe vždy to nejhodnotnější.“

O firmě

XIXOIO a.s.
Kolik nás je:

Kruh kolektivní inteligence XIXOIO právě tvoří 18 lidí - více na: https://xixoio.com/cs/o-nas

Co děláme:

Společně věnujeme svou energii budování krypto-bankovního ekosystému, a přímo se tak podílíme na růstu tokenomiky. Tokenomiky, jež přirozeně navazuje na ekonomiku tím, že do běžných procesů zapojuje digitální token. Digitální token s transparentním ratingem využívá každá perspektivní firma, která obsluhuje zákazníky se skutečnou potřebou. Skutečná potřeba je to, co naše lidi spojuje s firmami, investory a zákazníky tak, že z nich vytváří tokenholdery. Tokenholdeři jsou lidé, jež mají zájem o společnou věc a podílejí se svou energií na výsledku. My v XIXOIO vnímáme, že toto je zásadní posun ve společnosti, kterému stojí za to věnovat svůj čas. Máte-li pocit, že se mezi nás hodíte a přidanou hodnotu, která XIXOIO povznese k nebesům, napište.

Proč pracovat zrovna u nás:

Lidé, kteří každodenně vystupují z komfortní zóny jsou ti, kteří velmi dobře vědí, že život je jedna úžasná a nikdy nekončící souhra náhod. Pokora z tohoto zjištění vycházející, je základem lidského potenciálu XIXOIO.